771. Γ Δημοτικού : Ο γύρος του κόσμου σε 80 μέρες
Την Τρίτη 1η Δεκεμβρίου 2015 οι μαθητές της Γ’ τάξης παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «Ο γύρος του κόσμου σε 80 μέρες». Η ιστορία προβάλλει την εφευρετικότητα και την κινητοποίηση των εσωτερικών μας δυνάμεων στην αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων και την αφοσίωση που πρέπει...
772. Δημοτικό Σχολείο: Συμμετοχή σε Συνέδριο Φυσικών Επιστημών
Μεγάλη ανταπόκριση και συμμετοχή υπήρξε στην εισήγηση της κ.Αναστασίας Παπαδοπούλου στο Συνέδριο με θέμα "Μαθαίνοντας τις Φυσικές Επιστήμες μέσα από το Πείραμα, τη Διερεύνηση και την Τεχνολογία", που διοργανώθηκε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού έργου Sails από το Πανεπιστήμιο Πειρ...
773. Νηπιαγωγείο: Μεσογειακή Διατροφή
Την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015, επισκέφθηκε το σχολείο μας η διαιτολόγος-διατροφολόγος κ. Αριάδνη Πορτοκάλογλου, η οποία μας ενημέρωσε για την υγιεινή διατροφή. Μιλήσαμε για τη μεσογειακή πυραμίδα, γιατί πρέπει να τρώμε σωστά και υγιεινά και διαχωρίσαμε τις τροφές που πρέπει να τρώμε συχνά και ...
774. Δημοτικό Σχολείο: Συμμετοχή σε Συνέδριο Φυσικών Επιστημών
Η Υπεύθυνη Επιστήμης και Τεχνολογίας του Εκπαιδευτικού μας Ομίλου κ.Αναστασία Παπαδοπούλου θα συμμετέχει με εισήγησή της στο συνέδριο "Μαθαίνοντας τις Φυσικές Επιστήμες μέσα από το Πείραμα, τη Διερεύνηση και την Τεχνολογία", που θα διεξαχθεί υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Πειραιώς, σ...
775. Νηπιαγωγείο: Η ταυτότητά μας
Στα πλαίσια της αναφοράς μας στο ανθρώπινο σώμα και στη μοναδικότητα του ανθρώπου, μιλήσαμε για τη σημασία της ταυτότητας και τι πρέπει να γράφει. Είδαμε πώς είναι η ταυτότητα των "μεγάλων" και αποφασίσαμε να φτιάξουμε μια δική μας ταυτότητα. Στη μία πλευρά γράψαμε ...
776. Α και Β Δημοτικού: Ίδρυμα Ευγενίδου
Την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015 οι μαθητές των Α’ και Β’ τάξεων επισκέφτηκαν το Ίδρυμα Ευγενίδου και παρακολούθησαν το πρόγραμμα με τίτλο: « Ο μαγεμένος ύφαλος» ...
777. Στ Δημοτικού: Μύλοι Λούλοι
Την Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015, οι μαθητές της Στ’ τάξης επισκέφτηκαν τους Μύλους Λούλη, όπου παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Ζυμώνω, πλάθω, φουρνίζω». Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος ήταν οι μαθητές να ενημερωθούν σχετικά με τη διατροφική αξία του ψωμιού και τι...
778. Νηπιαγωγείο:Το ποίημα του θυμού
Αν και ο θυμός μας προκαλεί αναστάτωση, είναι καλό να τον αναγνωρίζουμε και να τον εκδηλώνουμε για να μαθαίνουμε να εκφραζόμαστε.Γι αυτό και γράψαμε το ποίημα του θυμού και μάθαμε ότι όταν είμαστε θυμωμένοι δε θα γινόμαστε ηφαίστεια, αλλά θα συζητάμε για να βρίσκουμε λύση! ...
779. Νηπιαγωγείο: Ακροστιχίδα της αγάπης
Επειδή η αγάπη είναι από τα πιο όμορφα συναισθήματα και επειδή μπορεί να αλλάξει τον κόσμο όλον....λύσαμε την ακροστιχίδα της αγάπης και φωτίσαμε με όμορφα χρώματα τις καρδιές μας!!!Αγάπη παντού! ...
780. Στ Δημοτικού: Διαφήμιση
Οι μαθητές της Στ’ τάξης, στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας, ασχολήθηκαν με τη διαφήμιση. Συγκεκριμένα, εντόπισαν τους τρόπους με τους οποίους αυτή ενημερώνει και προσπαθεί να πείσει τον καταναλωτή για το προϊόν που διαφημίζει και στο τέλος κλήθηκαν να φτιάξουν τη δική τους διαφήμιση χ...
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Την Τρίτη 1η Δεκεμβρίου 2015 οι μαθητές της Γ’ τάξης παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «Ο γύρος του κόσμου σε 80 μέρες». Η ιστορία προβάλλει την εφευρετικότητα και την κινητοποίηση των εσωτερικών μας δυνάμεων στην αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων και την αφοσίωση που πρέπει...
772. Δημοτικό Σχολείο: Συμμετοχή σε Συνέδριο Φυσικών Επιστημών
Μεγάλη ανταπόκριση και συμμετοχή υπήρξε στην εισήγηση της κ.Αναστασίας Παπαδοπούλου στο Συνέδριο με θέμα "Μαθαίνοντας τις Φυσικές Επιστήμες μέσα από το Πείραμα, τη Διερεύνηση και την Τεχνολογία", που διοργανώθηκε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού έργου Sails από το Πανεπιστήμιο Πειρ...
773. Νηπιαγωγείο: Μεσογειακή Διατροφή
Την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015, επισκέφθηκε το σχολείο μας η διαιτολόγος-διατροφολόγος κ. Αριάδνη Πορτοκάλογλου, η οποία μας ενημέρωσε για την υγιεινή διατροφή. Μιλήσαμε για τη μεσογειακή πυραμίδα, γιατί πρέπει να τρώμε σωστά και υγιεινά και διαχωρίσαμε τις τροφές που πρέπει να τρώμε συχνά και ...
774. Δημοτικό Σχολείο: Συμμετοχή σε Συνέδριο Φυσικών Επιστημών
Η Υπεύθυνη Επιστήμης και Τεχνολογίας του Εκπαιδευτικού μας Ομίλου κ.Αναστασία Παπαδοπούλου θα συμμετέχει με εισήγησή της στο συνέδριο "Μαθαίνοντας τις Φυσικές Επιστήμες μέσα από το Πείραμα, τη Διερεύνηση και την Τεχνολογία", που θα διεξαχθεί υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Πειραιώς, σ...
775. Νηπιαγωγείο: Η ταυτότητά μας
Στα πλαίσια της αναφοράς μας στο ανθρώπινο σώμα και στη μοναδικότητα του ανθρώπου, μιλήσαμε για τη σημασία της ταυτότητας και τι πρέπει να γράφει. Είδαμε πώς είναι η ταυτότητα των "μεγάλων" και αποφασίσαμε να φτιάξουμε μια δική μας ταυτότητα. Στη μία πλευρά γράψαμε ...
776. Α και Β Δημοτικού: Ίδρυμα Ευγενίδου
Την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015 οι μαθητές των Α’ και Β’ τάξεων επισκέφτηκαν το Ίδρυμα Ευγενίδου και παρακολούθησαν το πρόγραμμα με τίτλο: « Ο μαγεμένος ύφαλος» ...
777. Στ Δημοτικού: Μύλοι Λούλοι
Την Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015, οι μαθητές της Στ’ τάξης επισκέφτηκαν τους Μύλους Λούλη, όπου παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Ζυμώνω, πλάθω, φουρνίζω». Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος ήταν οι μαθητές να ενημερωθούν σχετικά με τη διατροφική αξία του ψωμιού και τι...
778. Νηπιαγωγείο:Το ποίημα του θυμού
Αν και ο θυμός μας προκαλεί αναστάτωση, είναι καλό να τον αναγνωρίζουμε και να τον εκδηλώνουμε για να μαθαίνουμε να εκφραζόμαστε.Γι αυτό και γράψαμε το ποίημα του θυμού και μάθαμε ότι όταν είμαστε θυμωμένοι δε θα γινόμαστε ηφαίστεια, αλλά θα συζητάμε για να βρίσκουμε λύση! ...
779. Νηπιαγωγείο: Ακροστιχίδα της αγάπης
Επειδή η αγάπη είναι από τα πιο όμορφα συναισθήματα και επειδή μπορεί να αλλάξει τον κόσμο όλον....λύσαμε την ακροστιχίδα της αγάπης και φωτίσαμε με όμορφα χρώματα τις καρδιές μας!!!Αγάπη παντού! ...
780. Στ Δημοτικού: Διαφήμιση
Οι μαθητές της Στ’ τάξης, στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας, ασχολήθηκαν με τη διαφήμιση. Συγκεκριμένα, εντόπισαν τους τρόπους με τους οποίους αυτή ενημερώνει και προσπαθεί να πείσει τον καταναλωτή για το προϊόν που διαφημίζει και στο τέλος κλήθηκαν να φτιάξουν τη δική τους διαφήμιση χ...